Style inspo #2

Hoi allemaal,

Vandaag weer een inspiratie post voor jullie omdat de vorige zo goed werd ontvangen. Ik kan mezelf dus echt prima vermaken door de hele middag foto’s te bekijken van verschillende streetsyle outfits. En daarom vind ik het leuk om mijn favoriete outfits die ik de laatste tijd ben tegen gekomen met jullie te delen.

Ik vind deze outfit heel leuk omdat die heel simpel is. Ik hou echt heel erg van high-waisted broeken. Ik vind het heel mooi vrouwelijk staan. Ze maakt de look af met een romantisch kanten blousje. Ze maakt de romantische trend hiermee heel erg draagbaar voor iedereen.

DSC4245LOVELY

De nude trend. Bij mezelf moet ik er altijd heel erg aan wennen maar bij andere vind ik het altijd super leuk staan, wederom ook bij deze outfit. Ik vind de verschillende texturen en afwerkingen van de items in de outfit heel leuk bij elkaar staan.

image

Nogmaals een basic outfit.. deze kwam ik toevallig tegen op Instagram en ik werd gelijk enthousiast. Ik vind de stijl van de broek super leuk staan bij het vintage-stijl shirtje. Het rode tasje van Chanel maakt de echt outfit af. Ik hou echt van dat soort details waardoor je outfit iets minder saai wordt.

image

Ook deze outfit kwam ik op Instagram tegen. Ik doe ook heel veel inspiratie van outfits op van Instagram. Deze outfit met zwart wit tinten, veel opvallende sieraden, reflector zonnebril en de It-girl bag van dit moment die ik maar al te graag zou willen hebben, maken deze outfit echt heel gaaf. Perfect voor de Coachella!

Dit waren de outfits van deze keer, laat weten welke outfit jij het leukste vindt!

Een gedachte over “Style inspo #2

Geef een reactie

