Hoi allemaal,

Door dit weer krijg ik zoveel zin in de zomer. Ik krijg dan altijd de neiging om gelijk hele zomerse outfits uit de kast te trekken. Maar dit keer was ik verstandig en trok ik er gewoon nog een vestje over aan. Ik liep natuurlijk niet zo naar buiten maar voor de foto’s kon het prima.

imageimage

De hond wou ook even op de foto. Verder is het gewoon een super simpele outfit. Ik heb deze schoenen nieuw en meestal wil ik de kleur van mijn schoenen terug laten komen in mijn outfit. Daarom heb ik gekozen voor een lichte bovenkant.

imageimage

Omdat ik verder lichte items draag kies ik wel voor een donkere broek om een mooier geheel te krijgen.

imageimage

De broek en het vestje zijn van Abercrombie & Fitch, het witte shirtje is van Brandy Melville en de schoenen zijn mijn nieuwe Adidas Stan Smith.

image

Een erg simpele outfit maar met mijn favoriete items uit mijn kleding kast.

Geef een reactie

