Hoi allemaal,

Ik mis het weer van een paar weekenden terug, het heerlijke lente gevoel. Maar ik heb gelukkig nog wel een outfit kunnen fotograferen voor jullie. Vandaar ook een outfit die perfect bij dat weer paste! Het is een schattig topje met kant. Eigenlijk een best zomers topje maar met een spijkerjasje vind ik het perfect voor de lente, ook al is het nu nog geen lente maar dat gevoel had ik dat weekend wel.

image4 (13)image2 (12)

Het topje is wel croped daarom combineer ik hem ook met een zwarte high-waisted broek. En ik vind de schoenen heel leuk staan bij het topje omdat het allebei meisjes-achtige items zijn.

image1 (18)

Dit is het stofje van het topje van dichtbij. Het is een soort gehaakt/kant achtig stofje. Ik vind het echt super schattig en ook perfect voor de zomer! Hij heeft wel gaatjes waardoor je je huid kan zien maar ik heb daar verder geen problemen mee, lekker luchtig voor in de zomer.. 😉 Kant vind ik ook echt zo’n stofje die bij de lente en de zomer past.

image2 (13)image1 (19)

De high-waisted broek is van Topshop, het topje is van Zara, het spijkerjasje van Tommy Hilfiger en de schoenen zijn van Sascha.

image3 (15)image4 (12)

Wat is nou voor jou een perfecte outfit waar je echt een lente gevoel bij krijgt?

 

Geef een reactie

