Hoi allemaal,

Afgelopen weekend was het zulk heerlijk weer buiten. Het leek wel lente! helaas is dat nu wel weer veranderd.. Dit weer zorgde gelijk voor mooie outfit foto’s buiten! Dus daar heb ik ook gebruik van gemaakt natuurlijk! Vandaag een wat stoerdere outfit waar ik eigenlijk niet snel voor ga maar deze outfit trok ik toevallig laatst aan en eigenlijk vond ik hem toch nog best leuk!

image3 (12)image4 (11)

Omdat het natuurlijk nog niet echt lente is heb ik nog wel een truitje aan en daarover heen mijn leren jasje als jas. De zon was echt heerlijk die dag maar de wind maakte het toch nog wat fris.

image3 (13)image2 (11)

Ik vind deze jeans kleur heel mooi staan bij zwart, daarom heb ik gekozen om alles zwart te houden. De broek is van Ralph Lauren, de trui en het jasje zijn van Zara en de schoenen zijn van Clarks.

image5 (10)image1 (17)

Worden jullie ook zo blij van dit weer? Ik hoop dat jullie het weer een leuke outfit vonden!

Geef een reactie

