Hoi allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. Op dit moment draag ik mijn leren jasje ontzettend vaak. Dat is ook wel te zien in al mijn outfits die ik plaats. Maar ik ben er gewoon heel blij mee en hij is er ook voor om gedragen te worden toch? Vandaag heb ik ook weer een rokje aan. Ik ben ook gewoon gek op rokjes omdat ik het heel mooi vind staan.

image1 (14)image12

Het rokje heeft ook zakken wat dus echt super handig is. Ik combineer de outfit met mijn Allstars voor een casual effect. Het rokje is eigenlijk vrij zomers maar doordat ik het combineer met zwart en mijn leren jasje vind ik dat ik hem prima in de herfst aan kan.

image9image13

eigenlijk is de hele outfit van de Zara op de schoenen na, die zijn van Allstar. Ook vind ik het rokje heel leuk omdat die een heel mooi stofje heeft. Van veraf zie je dat niet goed maar van dichtbij dan natuurlijk wel.image8 (2)

Het stofje heeft allerlei kleuren en ook leuke gouden garen er door heen.

image11image10image7 (3)

Dat was dan weer de outfit. Wat vinden jullie van het stofje van het rokje?

 

4 gedachtes over “Girly black

Geef een reactie

