style inspo

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik even iets anders dan een outfit voor jullie, vandaag laat ik een aantal outfits zien die de afgelopen weken zijn gespot op straat tijdens de fashion weeks. De fashion wereld is hier op dit moment erg druk mee. Als je een grote blogger bent word je uitgenodigd door verschillende designers om de show bij te wonen. Maar soms is het voor een blogger nog belangrijker om gezien te worden na de show. Ze moeten ervoor zorgen om er heel speciaal uit te zien zodat er foto’s worden gemaakt en ze verspreid worden op social media.

Vandaag wil ik dus een paar van mijn favoriete outfits laten zien die ik gespot heb.

Deze outfit is vrij simpel, een blousje, mom jeans en een simpele tas. Toch vind ik het een heel leuk geheel. Ook vind ik het sjaaltje om haar nek heel leuk staan. Samen komt het wat nonchalant over wat je natuurlijk veel ziet tegenwoordig.

spaans

Ook deze outfit vind ik ontzettend mooi. Zoals jullie weten hou ik heel erg veel van rokjes. Dit is een wat langere rok wat ik heel gaaf vind staan. Zelf vind ik de kleuren combinatie die onze eigen Nederlands (!!) Negin Mirsalehi maakt echt prachtig. En de details van de items maken de outfit compleet.

strepen

Deze outfit is wat stoerder gemaakt door de veterlaarsjes en het leren jasje. Ik vind de rode strepen in de rok prachtig en hoe die uitloopt ook. Zelf ben ik niet heel erg van die chunky boots maar bij deze outfit vind ik ze wel echt goed passen.

Denim

Zoals jullie misschien gemerkt hebben zijn patches op je kleding de laatste tijd een grote trend. Je ziet ze op veel verschillende kleding stukken broeken, jasjes maar ook jurken. Ook de bomber jack is al lange tijd erg populair. Ik vind de mix erg leuk en de kleuren combinatie ook.

Wederom weer een blousje.. Blousjes kun je gewoon niet fout dragen. Op deze gehaakte rok vind ik hem echt super leuk staan! Ook vind ik dat hartje van Comme des Garçons altijd de kleding stukken net wat leuker maken. Weer een simpele outfit maar daar ga je nooit de mist mee in!

Als laatste outfit deze van Jourdan Dunn. Ik hou ervan als de gestreepte top wordt gecombineerd met een geprint item. Hier kiest ze voor een heel mooi rokje van Topshop. De kleuren die hierin zijn verwerkt vind ik super mooi! En haar vriend doet ook leuk mee met de bomber jack trend!

Laat weten welke outfit jij het leukste vindt! en moet ik vaker van dit soort blogposts maken?

2 gedachtes over “style inspo

Geef een reactie

