Grey T-shirt dress

Hallo allemaal,

Vandaag weer een van mijn favoriete outfits van dit moment. Hij is super simpel en stoer tegelijk. Door het jurkje wat eigenlijk een soort t-shirt is wat ik combineer met een leren jasje waardoor het een leuk geheel wordt. Ik draag het jurkje niet vaak omdat ik hem los niet heel leuk vind, het staat dan als snel een beetje rommelig. Maar ik vind het dus met het leren jasje echt super leuk staan!

image2 (8)image3 (9) Ik combineer ze weer met mijn Clarks.. Ik vind de schoenen gewoon heel leuk en ze staan echt bij alles. Ik vind ze ook net wat leuker bij een outfit voor de winter dan mijn Allstars.

image4 (8)image6 (3)

Het leren jasje is van Zara, het jurkje is van Brandy Melville en de schoenen zijn Clarks Desertboot.

image5 (6)

Welke schoenen vind jij nou bij iedere outfit passen?

Een gedachte over “Grey T-shirt dress

Geef een reactie

