Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. Alweer een jurkje.. Maar ik hou nou eenmaal heel erg veel van jurkjes, vooral in de winter. Dit jurkje is wat anders dan normaal. Je zag dit type jurkje wel veel in de winter. Maar de kleur blijft toch wel anders dan de anderen.
image1 (10)

Je kan deze outfit eigenlijk op twee verschillende manieren dragen. Heel casual met Clarks zoals ik hem hier boven draag of meer classy met de puntige laarsjes die ik hier onder draag.image4 (6)

Het jurkje is van Brandy Melville die mijn vader voor me had meegenomen uit Rome. De laarsjes zijn van Sacha.

image1 (12)image2 (6)

Ik vind de kleur van het jurkje dus heel mooi. En het stofje ook, lekker warm voor in de winter… Ook al is het nu niet echt winter meer, het lijkt net herfst.

image3 (8)

Wat vinden jullie leuker? Op een casual manier of meer de classy outfit?

 

 

Geef een reactie

