Hoi allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie! Ik laat jullie een van mijn favoriete outfits van het moment zien. Ik zocht al erg lang voor een leren jasje, na lang zoeken heb ik er eindelijk eentje gevonden. En hij was ook nog eens in de sale!

image3image2

Ik vind deze kleuren combinatie heel mooi! Al helemaal voor dit seizoen. De trui die lang genoeg is waardoor die is al een jurkje gedragen kan worden heeft een mooie donkergroene kleur. Hij is van de Bershka.

image6Ik vind de stoffen ook heel leuk bij elkaar staan, het wol van het jurkje en het leer van het jasje. Maar de kleuren maken de outfit meer edgy.
image1

Het leren jasje is van Zara en de schoenen zijn mijn nieuwe Clarks Desertboot.

image5

Ik ben super blij met deze schoenen omdat ze iedere outfit een beetje casual maken. En ze staan echt bij alles. Net zoals een leren jasje. Die kan je echt met alles combineren en hij maakt je outfit net wat stoerder.

Hoe combineren jullie een leren jasje?

 

Een gedachte over “Edgy

Geef een reactie

