Hallo allemaal,

Vandaag een van mijn favoriete outfits van dit moment. Het is een vrij simpele outfit. Ik hou heel erg van streepjes, ze zijn altijd goed en staan bij heel veel dingen. Het kraagje geeft een leuk detail aan de outfit. Het kraagje is van spijkerstof waardoor ik het combineer met een zwarte broek.

image2 (4)

Het kraagje is eigenlijk een croped blousje. Daarom vind ik hem perfect om voor onder een trui, het word dan niet zo  warm en het zit lekker. De trui is zelf ook wat korter, daarom draag ik er ook een high waisted broek bij.

image1 (7)image3 (6)

De broek is van Monki, de trui van Zara, het blousje van H&M en de schoenen zijn van Clarks.

FullSizeRender (3)image4 (5)

Dit was dan mijn outfit voor deze keer! Wat vonden jullie ervan?

Geef een reactie

