Hallo allemaal,

Vandaag alweer een casual outfit.. Vandaag combineer ik een boyfriend jeans met een blousje. Boyfriend jeans vind ik hele leuke broeken en ze combineren ook zo makkelijk.

image1 (5)image2 (3)

Het blousje doe ik aan de achterkant in mijn broek omdat die wat groot is haha.. maar eigenlijk vind ik het ook heel leuk staan.

image3 (5)image4 (3)

De broek is van Ralph Lauren, de blouse van Pull & Bear en de schoenen van Clarks.

image5 (3)

De jeans is ook destroyed. Ik vind dat die op de knie wel een erg groot gat heeft maar als je het daarboven netjes houd vind ik het minder opvallen.

Wat vinden jullie van boyfriend jeans?

 

Geef een reactie

