Hallo allemaal,

Vandaag mijn eerste outfit post! Een deel van deze outfit is net nieuw. Ik vind het leuk om verschillende kleuren grijs met elkaar te combineren. Eerst moest ik er nog aan wennen, maar als je het eenmaal aan hebt vind ik het erg leuk staan.

 

image3 (1)

Ik heb het dit keer gecombineerd met een grijs lang vest, high waisted jeans en een wat korter topje. Samen vindt ik dit een leuk geheel.

 

Het vest is van Abercrombie & fitch, de broek van Topshop, het shirtje en het kettinkje van Brandy Melville en de schoenen van Clarks.

Dit was dan mijn eerste outfit! wat vonden jullie ervan?

 

 

Een gedachte over “50 shades of grey

Geef een reactie

